مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:592023-01-02سياسي

جان فدا| ولایت مداری سردار سلیمانی باید الگو قرار بگیرد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی، گفت: اصل ولایت مداری را با نگاهی بر صفات اخلاقی سردار دل ها می توان آموخت و الگوبرداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه دوشنبه، در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و یادبود علامه مصباح یزدی، که تحت عنوان همایش بصیرتی، معرفتی در امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، ضمن تشریح صفات حاج قاسم و خصوصیات اخلاقی وی، گفت: سردارقاسم سلیمانی و علامه مصابح یزدی هردو دارای خصوصیات اخلاقی خاص و ویژه ای بودند که بسیاری از این ها را می توان خصوصیات اخلاقی مشترک هر دو بزرگوار قلمداد کرد.

وی با اشاره به روایتی مبنی بر انتقاد گروهی از علامه مصباح یزدی، یادآور شد: در زمان هشتاد سالگی گروهی به این علامه بزرگوار انتقاد کردند و پاسخ این عالم ربانی در چند جمله خلاصه شد: تازه دارم متوجه می شوم باید بیشتر کار کنم! .

این پاسخ نشان دهنده بسیاری از خصوصیات اخلاقی وی و نگرش او است.

این نماینده مجلس در ادامه به کُتُب منتشر شده توسط علامه مصباح یزدی اشاره کرد و افزود: در بیانات و نوشته های این عالم ربانی از مقام وعظم رهبری به عنوان یک نعمت الهی یاد شده است، وی همواره با کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| ولایت مداری سردار سلیمانی باید الگو قرار بگیرد

جان فدا| ولایت مداری سردار سلیمانی باید الگو قرار بگیرد